Heel veel mensen hebben huisdieren, een lieve hond, kat of ander huisdier die op een gegeven moment echt een onderdeel van het gezin is geworden.

Zelfs op zo’n manier dat het nog best lastig kan worden, om afscheid van het dier te nemen na overlijden, en ook lastig is om op een goede manier met het verlies om te gaan.

Want wanneer een huisdier overlijdt, kan dat een grote klap geven en ontstaat er al gauw een grote leegte in het gezin.

Wij kunnen zorgen voor een passend moment om uw hond, kat of welk huisdier dan ook te gedenken.

Het is juist een moment om op een mooie manier afscheid te nemen, zodat u het ook af kunt sluiten.

Bij het afscheid van een dier is het uiteraard anders dan bij een mens, en het is ook minder gebruikelijk, dat hier echt bij stil wordt gestaan. Voor heel veel mensen is het echter heel belangrijk om de hond of de kat toch de laatste eer te kunnen brengen.

Een huisdier thuis opbaren is dan mogelijk.

U zult nadat u dit gedaan heeft, merken dat u de juiste keuze maakt en dat u er zeker geen spijt van zult krijgen dat u stil heeft gestaan bij het overlijden van uw geliefde huisdier. Opbaren hoeft niet alleen te zijn voor uw hond of kat, maar kan ook voor uw konijn, cavia of ander huisdier.

Wanneer u een huisdier heeft dat net overleden is, wilt u natuurlijk op een goede en mooie manier afscheid kunnen nemen.

Dat er iets voor mensen wordt geregeld is natuurlijk heel normaal, maar voor dieren is dit eigenlijk voor heel veel mensen nog een taboe, terwijl je het toch steeds meer ziet komen. Kijk maar bijvoorbeeld hoe er tegenwoordig geen ceremonieën zijn voor overleden politiehonden.

Het is voor veel mensen gewoon een hele mooie afsluiting, een dierbaar huisdier kan dan net dat beetje meer steun geven dat u in die tijd nodig heeft.

Het is voor ons geen enkel probleem om snel te werk te gaan en te zorgen dat u het dier op een mooie manier op kunt baren.

Zelfs kan er voor de fotografie gezorgd worden. U hoeft er dan geen extra tijd in te steken en kunt u op een goede manier afscheid nemen.

Een huisdier thuis opbaren kan uiteraard op uw manier worden geregeld. U kunt bijvoorbeeld bij uw thuis voor muziek zorgen en mensen uitnodigen om afscheid te nemen van uw geliefde huisdier.

Bij deze foto is i.v.m. de privacy een dummyhond genomen.

TARIEVEN De laatste zorg van uw overleden dier:

Crematie huisdier wordt apart berekend, i.v.m. gewicht en grootte

DIENSTEN APART:

Opbaren bij u thuis (incl. elke dag controle) max 1 dag.               € 25,00

Begeleiding bij het afscheid nemen                                                  € 50,00

Vervoer tot 25 km vanaf uw huis naar crematorium                        € 30,00

Boven de 25 km + € 2,50 per km extra

Foto’s van afscheid van uw geliefd huisdier (max 15 foto’s)          € 25,00

(deze foto’s krijgt u digitaal aangeleverd).