Boven geplaatste reacties zijn overgenomen van de oude website.

Marjo Berghuis
een maand geleden

Sinds een week of 6 lopen we nu bij Mevr. v.d. Laan van Homeopathie voor Dieren Praktijk "Jodieboy", met ons hondje Koko. Koko heeft al sinds een aantal maanden dat hij bij zijn buik blijft krabben, en continue aan de diarree is. Mevr. Marja is geweest, heeft hem onderzocht, en ook zijn ontlasting nagekeken. Koko heeft dus een Tarwe allergie. Marja heeft ons druppels gegeven die hij elke dag in moet nemen, en heeft ons brokken geadviseerd op aardappel basis. We zijn nu een aantal weken verder, en Koko heeft geen last meer van diarree sinds dat hij over gegaan is naar de andere brok. De druppels moeten we nu nog een maand mee doorgaan, en dan mogen we af gaan bouwen, maar wij zijn heel blij dat en KOKO nu beter met hem gaat, en dat we Marja hebben leren kennen, ze verstaat echt haar vak, als Homeopaat. En wat eerdere klanten ook schreven ze denkt met je mee.
Ga zo door Marja, ik ga je dan ook adviseren aan al mijn vrienden, familie en kennissen.

Linda de man
2 maanden geleden

Ik ben met mijn hondje Bo nu al een aantal weken bij praktijk Jodieboy, en ik wil hier mijn alle lof voor uitspreken. Mevr. van der Laan helpt je heel goed, denk met je mee. Mijn hondje had heel veel last van zijn huid/vacht. Echt vettig en heel veel jeuk. Mevr. vd Laan is langsgeweest, en heeft Bo helemaal onderzocht, en schraapseltjes afgenomen. En heeft hem behandeld, met een speciaal bad, wat we samen hebben gedaan, en speciale olie op plantenbasis. De huid van Bo, is weer heel rustig en heel mooi roze. Hij heeft dan ook geen jeuk meer. Ik raad hvd Praktijk Jodieboy dan ook zeker aan. Ze is heel kundig en denkt met alles mee. GA ZO DOOR Mevrouw van der Laan en ik hoop dat u nog vele dieren kan helpen..

Mario Janssen
2 maanden geleden

Als je al zolang met je hondje aan het tobben bent, en op een gegeven ogenblik de middelen van de dierenarts niet meer goed zijn werk doen, ga je alternatieven zoeken. Via vrienden kwam ik bij deze website terecht. Ik heb contact gezocht, en we worden heel fijn geholpen. Mevrouw stuurt een vragenlijst via de mail waarin je de problemen vertelt. En dan neemt ze telefonisch contact met je op voor de behandeling. Aangezien we in het buitenland wonen gaat het via beeldbellen, is ook heel fijn. Ze stuurt de middelen die je nodig heb gewoon naar je op, als je 2 weken met de middelen van haar bezig bent neemt ze contact met je op en dat vindt ik heel fijn. Ik raad dan ook zeker deze praktijk aan.

Anita S
10 maanden geleden

Wij zijn nu al verschillende maanden bezig met de middelen van Praktijk Jodieboy. Onze hond heeft syringomelie, en we wilde van de reguliere middelen van de dierenarts af. In gesprek met Mevrouw van der Laan gegaan, en zij wilde ons helpen met Homeopathische middelen. We zijn nu een aantal maanden verder en onze Pomeriaan rent weer, en doet weer zijn ding zoals hij hoort te doen. Wij zijn heel erg blij dat we deze praktijk gevonden hebben.

P.lucassen
2 jaar geleden

Onze katten sokje en mindy hebben veel last van harde geluiden .
Dit is gekomen nadat er veel vuurwerkbommen afgingen naast ons huis.
Toen hebben we geïnformeerd bij deze praktijk en toen stelde mevrouw van der Laan voor om kalmerings snoepjes te gebruiken .
En inderdaad het werkt ze zijn veel rustiger en schrikken niet meer zo en ze doen gewoon hun ding ze worden er niet duf van en dat is wel zo fijn .